Monday, December 6, 2010

Koleksi Dvd Kamen Rider...



Kamen Rider...? Sebenarnya kamen rider dah masuk ke negara kite pada akhir tahun 80-an lagi. Name Kamen Rider tak familiar sangat, tapi kite lebih mengenalinye dengan name suria perkasa hitam... Memang zaman tu meletup habis. So, sape-sape yang lahir pada awal tahun 80-an mesti ingat punye cite nih... Pada mulanye, aku just minat kamen rider version Black jea. Pastu aku didedahkan plak ngan version yang lebih old skool, bermula ngan Kamen Rider Ichigo pada tahun 1970 dan diikuti ngan Ni-go dan seterusnye ke zaman Kamen Rider Black tahun 1987. Tapi bila aku dah meningkat dewasa, aku berkawan ngan bebudak generasi baru yang lebih terdedah ngan Kamen Rider Version baru. Maka aku diperkenalkan ngan Kamen Rider Decade tahun 2009, mase tu tayangan just kat channel 'Asahi Tv' Jepun. Tapi teknologi zaman skang tak menghalang untuk kite untuk menontonnye. Aku pun gune Torrent, downloadla... Mase tu, aku mule meminati semua jenis Kamen Rider Coz, Decade ni memperkenalkan kesemua generasi Kamen Rider. So, kepada sesapa yang baru nak berjinak-jinak ngan Kamen Rider, Aku syorkan layankan Cite Kamen Rider Decade...

2 comments:

  1. Me & my friends like watching Kamen Rider Kabuto ^^ One of my friends even bought the action figures :P

    ReplyDelete
  2. Wow...Actually, Kamen Rider Kabuto have an own styles n characters... Once of the Best Kamen Rider... Henshin... ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...