Saturday, January 15, 2011

Footer Untuk Blog Aku...

Salam Henshin skali lg dr Aku... Kali ni Aku bukan nak story pasal koleksi aku tp aku nk story pasal Footer yg baru jea aku create untuk Blog ni... Aku create bende alah ni bukan untuk ape pun... tapi just nk isi mase Tension aku... Ha3... Dari aku wat kije yg X B'faedah baik aku release tension aku ngan create bende2 alah camni... Lagi membina...

Dlm penghasilan Footer ni, aku telah memilih theme Kamen Rider... Ia adalah D'sebabkan kerana aku adalah Kipas Susah Mati Kamen Rider... So, kepada kawan2 Blogger aku yg dtg jenguk2 Blog ni, aku akan respek korang sume cam aku respek Kamen Rider... Yeehhhaaa... Sofware yg aku gunakan untuk create benda alah ni adalah Adobe Illustrator ngan Adobe Photoshop... Layan tu...

D'sebabkan benda alah ni adalah Footer, so perkataan yg sesuai untuk aku tulis adalah 'Thank You So Much' ngan 'Please Come Again'... then ade cket tulisan jepang... mesti korang tertanye2 kn... camner nk bace tulisan jepang tuh...?... sebenarnye aku pon tak tahu.... he3.... Kiddin' jeala.. Tulisan Jepang yg color merah putih tu bunyinye 'Raidākikkuyg membawa maksud 'Rider Kick' then tulisan jepang yg color putih tu bunyinye 'Dōmo arigatō ga futatabi kite kudasai' yg membawa maksud 'Thank You So Much, Please Come Again'...

Ape lagi ek nk cite...? Mmm... satu lagi, D'cbabkn benda alah ni berada kat bawah so aku jadikan die sebagai button 'Go to Top'.... So sekeh cket jea trus pg Header balik.... tak payah la susah2 nk scroll... So klu nk tgok benda alah ni, turun le paling bawah, then itu sajalah untuk kali ini.... Time Kasih... Henshinnn...

10 comments:

  1. waaaahhhh...cantiknyer..=) kreatifnye incik izham nie..(^.^)

    ReplyDelete
  2. Fiqah Alias: He3... Time Kasih... Actually saye ni Graphic Lecturer... kui3...

    ReplyDelete
  3. AKU.MASEH.BEGINI: Hi3... nk? Bley jea... wat appointment dulu... kui3...

    ReplyDelete
  4. wahwahwah...semat la bro...memang cun...

    ReplyDelete
  5. ijatnuar87: kui3... Kate Kipas susah mati Kamen Rider... mesti wat sampai pueh hati..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...