Sunday, January 2, 2011

I'm not a Bikers, I'm a Riders... Kamen Rider!

I'm not a Bikers but I'm a riders... tajuk gempak.. Ape yg aku nak cite kali nih adalah berkenaan Superbikes... Minat Aku ngan Superbike nih dh lame, zaman aku kanak2 lg... Hero Faveret aku mase dulu2 adalah  'Wayne Rainey' gune bike No.1 (Malboro Yamaha)... tp malang tak berbau, beliau terlibat ngan kemalangan mase tgh race pd Tahun 1993... Pastu Trus bersara... Mase tu aku masih kanak2... so minat hanya sekadar minat klu xde support dr Parent (parent suruh blaja dulu)... Tp sebenarnye bukan cite ni yg nk Aku story....

Aku just nk story Pasal Koleksi Replica Superbikes milik aku jea... He,he,he... Ape kene mengene ngan logo 'Ride My Bike' kat atas tu..? Jawapannye... Xde kene mengene pon... Sekadar Hiasan... He3...


Superbikes kat atas ni adalah sebahagian dr koleksi replica aku... Yamaha YZF R1, Yamaha YZF R1 SE & Suzuki GSX R600... Sebahagian lg ade kt Opis ngan kat Kampung, so x sempat la nk ambik gambar.. he3... Koleksi ni aku beli kat merate2 tmpat n berbeza2 tahun.. Perasaan nk membeli tu tetibe jea bleh dtg & pergi... So, Aku layankn jea minat aku nih...


Yang ni Special sket... C'bab, Org Tersayang (Nikisa Izas) yg bg... Bike ni adalah Koleksi peminat 'Ducati DesmoseDici' No. 65 milik Loris Capirossi tahun 2003, Mamat ni pon Jagoan gak dlm Grand Prix... So replica ni Aku simpan leklok n jage btol2, slalu bg kilat... Ade satu lg dr model 'Ducati DesmoseDici' No.12 milik Troy Bayliss tp tak sempat ambik gambar... koleksi tu ade kt Opis... Kenape Aku minat Superbike..? Sebab aku Minat Kamen Rider... kih3... (Hampeh punye jawapan...)

2 comments:

  1. perhh dapat ni seketul indah donai aku..hahha

    ReplyDelete
  2. Jgn kate Indah, Indah pon x cam tu... Bawak masuk tido skali la jawabnye...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...