Sunday, March 6, 2011

Chibi Fang Joker

Assalamualaikum.... Busy...Busy...Busy... Itulah Aku skang nih... Bile la agaknye aku nak rase tenang Berblogging nih... Agak lame aku tak Update Blog nih... Apetah lagi nk membalas kunjungan kengkawan sekalian... Memaaflah sesangat aku mohon yea...

Di Kesempatan ini, Aku nak share Koleksi Kamen Rider W Versi Chibi... 'Fang Joker'... Sebelum nih Chibi Fang Joker ni aku letak dalam kete kesayanganku, tapi apakan daye... bile dah D'timpa kecelakaan itu hari, terpaksalah angkut masuk umah... So, joinlah ia bersame rerakan yg lain dlm lemari kace aku... He3...


6 comments:

  1. NikiSa IzAS: Bley aje... Silekan... He3...

    ReplyDelete
  2. wahwahwah...cun tu bro...beli kat ner?kongsi2 gak la...nak beli gak,hehehhe

    ReplyDelete
  3. ijatnuar87: Kui3.. Bende alah ni beli kat Summit USJ... Tapi kedai tu dh Tutup... Port lain rasenye kat Time Square takpon kat Sunway Piramid (Asian Aveneu)... Memg kene beli klu ade... ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...