Tuesday, March 8, 2011

Gadis Bertudung

Salam, salam, salam.... Dikala hidup aku dilanda kesibukan yg melampau hingga nak berblogging pon tak sempat... Namun, aku masih sempat meconteng-conteng buku sketchesku... Lantas aku terpikir nak create character gadis bertudung... He3... So, Aku pun jadikan Nikisa Izas as akunye guide... Ha3... Pada hakikatnye Sebelum nih, aku tak pernah pun lukis pompuan, apatah lagi aku nk lukis pompuan bertudung...? 

So, godek punye godek... tenyeh punye tenyeh... Jadilah Character Gadis Bertudung yg Bername Nikisa Izas... Layankan jeala... Ha3...

11 comments:

  1. terima kasih syg..cute sgt character nih..:)
    sgt suka ok...

    ReplyDelete
  2. -✿ Ayu ✿- : lawa giler?xckp giler lg nih..he3. Nk gak, bley jea... Hu3... :p

    ReplyDelete
  3. NikiSa IzAS: Same2 Yang... Cute?.. Dah Tuannye pun Cute... Ha3... Suka-sukaan ler yea...

    ReplyDelete
  4. hohoho... ini character aweknye ye...
    mmg cute sesangat...:p
    suke2...

    ReplyDelete
  5. -✿ Ayu ✿- : He3... Salah satu cara nk luahkan perasaan... Kui3... Thank's ya...

    ReplyDelete
  6. cantik, ishma langsung singgah di belog nikisa izas :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...