Tuesday, April 12, 2011

Birthday is Bestday

Berat mate memandang, berat lagi bahu memikul, berat lagilah tangan nak menaip... hu3... Bukan ape pon, busy punye pasal la... dah lame gile tak update blog nih... bilelah agaknye aku akan benar2 terluang utk mengadap blog nih... Untuk Entry kali nih adalah pasal Besday aku baru-baru nih... Skang aku dah makin tue dari tahun lepas... kui3... Tak banyak aktiviti yg aku wat itu hari, just hang up kat Umah jea ngan layan movie2 kat Astro... Hari tu aku bagi Cuti kat Rakyat Malaysia, kecuali negeri Kelantan, Kedah n Terengganu... He3.. ( Kebetulan hari tu hari Ahad )... Yang Bestnye... Tue2 camnih pun bley dapat Besday gift lagi... Ha3... Tuah Ayam nampak D'kaki, Tuah Aku.... Dapat Baju Free...
Baju yg Kaler merah tu adalah dari Buah Hati Aku Cik Nikisa Izas n Yg Kaler Black tu plak dari Sahabat Aku yg baek iaitu Cik Moonirah Tall... Kedua2 baju ni aku suke sgt coz selesa D'pakai... Baju yg Kaler Merah tu adalah baju Merah menyala yg 1st time aku ade... Memang kaler Feveret aku... Ha3... Yg Black tu Unik coz die adalah dr Koleksi T-Shirt 'Individium'... Thanks sesangat coz sudi bagi gift yg besh2 ni pada Hamba pacar yg Hina... Ha3... ( Terklasik plak....).... Thank's Ya... Love U so Much... Kui3...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...