Tuesday, June 14, 2011

Blog Berwajah Baru

Henshin... Rebranding n Make Over Blog... Ha3... Sebenarnye dah lame aku plan nk Make Over blog aku nih, tapi smue bergantung pade mase... Byk bende nk kene wat... So, secare rasminye Blog aku kini berwajah baru...


Concept baru ni more to Comic Style yang mane aku menggunakan character Cartoon sebagai icon, manakala hitam, merah & putih sebagai main color.. Selain daripade tu, aku masukan gak unsur2 decorative tribal utk bagi impak yg lebih garang. Perubahan yg paling besar adalah ia menjadi Blog yg lebih ringan dari sebelumnye.... Ha3... Broadband bukan penghalang lagi... Yeehaaa...

Link akan bertukar kepada http://giorgio-izas.blogspot.com/

8 comments:

  1. cantiklah sesangat..mmg style hbslah..
    jeles...:)

    ReplyDelete
  2. Nikisa Izas: He3... Nak gak ke?... Anytime, cakap jea... ;)

    Syuk Ry: Thank's Bro... :)

    ReplyDelete
  3. smart!!!

    buatkan utk cik ana buleh???
    ngeee~~

    ReplyDelete
  4. suka sgt tema blog ini. nampak meriah dalam kelam.. hahha

    ReplyDelete
  5. anamizu: Thank's.., He3... Bley aje... ;)

    Zetchi Henry: Tema blog nih more 2 "Muke Ganas tp hati kiut"... Ha3...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...