Sunday, October 23, 2011

Mini Studio Buatku...

Assalamualaikum...
Sebagai seorang seniman pastinya mereka mempunyai satu tempat yang mana disitulah tempat mereka berhempas-pulas memerah idea dan menghabiskan masa untuk berkarya. Tempat tersebut boleh kita gelarkan studio ataupun workstation. Studio atau workstation tidak semestinya sebuah kawasan yang luas ataupun dilengkapi dengan peralatan yang canggih, cukuplah sekadar mampu memberi keselesaan dan mampu memberi ketenangan kepada seorang seniman untuk berkarya. Begitulah juga aku, tempat sebegitu perlu bagiku untuk berkarya ataupun untuk menghasilkan sesuatu tugasan termasuklah berblogging.

Aku mempunyai sebuah Mini Studio yang mana bagiku sudah cukup untuk memberi ruang dalam berkarya. Selain dari berkarya, disinilah juga aku meghabiskan masa untuk membaca buku, bermain gitar dan berblogging. Studio ini terletak di dalam rumah 'parent' aku. Jutaan Terima Kasih kepada kedua Ibubapa ku kerana menyediakan ruang untuk aku berkarya.


11 comments:

  1. ehemmm..thank you sbb sudi mengantungnya..hi3..kembang jap!!
    cantik studio..bilalah nk dpt studio sndiri nih..
    :(

    ReplyDelete
  2. Nikisa Izas: Xde Studio lagi pon xpe, janji dah ade bilik yang cantik dan kemas sudah cukup... Kat situ pon bleh berkaryakan..?.. ;)

    ReplyDelete
  3. boleh tp kdg2 xselesa bila berkongsi nih..:(

    ReplyDelete
  4. Nikisa Izas: Kongsi..?.. BIasalah, benda yang berkongsi ni mmg leceh cket... :(

    ReplyDelete
  5. hee , bestnye ada studio sendiri . nak tumpang buat recording boleh ? hehe :D

    ReplyDelete
  6. Lady Ija: Memang Best... Bleh Berkarya tanpa Gangguan.. ;)

    ReplyDelete
  7. Shahirah Sherra: He3... Ni bukan Studio Recording, Just Graphic Studio.. Nanti dh Complete Tools baru bleh wat Studio Recording... He3... :)

    ReplyDelete
  8. Art With Azrasophie: Studio ni mmg sentiasa Kemas... Tak Bleh tgk bersepah or semak2... Rimas nnti... :)

    ReplyDelete
  9. wah =) skrg masih sama kah? =) walaupun ruang kecil tapi memberi inspirasi lebh bagus dri ruang besar y xdpt beri inspirasi..hehehhexD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...