Tuesday, October 18, 2011

Senyum Dalam Duka

Assalamualaikum... Sekali lagi entry berkenaan karya seni aku. Kali ini, aku telah menghasilkan karya yang mana penceritaannya berkenaan keperitan hidup insan yang bergelar wanita ... Walau terpancar manis senyumannya, tapi didalam hati yang menangis pilu siapa yang tahu?... Karya aku ini lebih ke arah aliran 'Pop Art' akan tetapi ianya telah diolah dengan gaya tersendiri dan diserapkan unsur kemelayuan didalamnya.. Aku ingin mengucapkan Terima Kasih kepada wanita yang sentiasa menjadi sumber Inspirasiku... Saudari Nikisa Izas... Karya ini aku namakan 'Senyum Dalam Duka'...


9 comments:

  1. terima kasih byk2 atas kerajinannya..tajuk nya sedih btul tp bermcm2 maksud:)
    thank you so much:)
    cantik!!

    ReplyDelete
  2. Nikisa Izas: He3... Mengisi mase lapang.... Same2... Hope Tabah menghadapi segala cabaran dan Dugaan... ;)

    ReplyDelete
  3. alolollo...bila nak makan nasi minyak..jgn lupe jemput akak tau :) peace

    ReplyDelete
  4. art with azrasophie: He3... InsyaAllah klu ade Rezeki... Sedang Berusaha merealisasikan Impian... Amin... ;)

    ReplyDelete
  5. nak jugakkk karya camni.. hehe.. btw, semoga berjaya merealisasikan impian.. Amin.. :)

    ReplyDelete
  6. Wawa Tasliman: Bleh aje... InsyaAllah... ;)

    ReplyDelete
  7. nice!..banyak tersirat disebalik karya nih..

    ReplyDelete
  8. Cik mila: Thank's... yup... mmg dalam maknenye... :)

    ReplyDelete
  9. wahh!! smga terus bhgiaa... =) senyum dlm duka.. cantik ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...