Wednesday, June 12, 2013

Wordless Wednesday #9


Please Vote For Me (^_^)

32 comments:

  1. Replies
    1. Itulah isunye... salah manusia atau salah teknologi?... (^_^)

      Delete
  2. discussion ke ni? macam melayan tablet masing2 je.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anti sosial discussion... manusia berubah mengikut zaman... (^_^)

      Delete
  3. ini le yang paling awok pantang.... ngajak lepak..tpai sume dok melayan tablet, tipon memasing.......baik dok umah camtu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha3... Itule masalahnye klu dh trlampau canggih... (^_^)

      Delete
  4. masing2 sibuk dgn gajet skrg ni
    susah nak borak.. sonok borak dlm group chat atau laman sosial..hheh
    budaya dah berubah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. camtulah gayenye...
      Dh hilang budaya sosial secara face 2 face... masing2 ngadap hp ngan tablet jea (^_^)

      Delete
  5. Disscusion dlm hp dan tab jer tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budaya oh budaya... Bile la jd best cam duu... (^_^)

      Delete
  6. forever alone ke bro ? hahha . gadget lagi penting nampaknya . HHAHHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begitula gamaknye... Last2 BlogWalking gak yg best.. (^_^)

      Delete
  7. anti sosial.... atau ketagih ngan gadget ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha3... dua2 pn boleh... teknologi punye hal (^_^)

      Delete
  8. realiti mcm nielah skrg.dunia dah berubah,msg2 sibuk dgn hp,tablet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup... btul 2... kt mane2 pn fenomena yg same gak dpt kite lihat... (^_^)

      Delete
  9. wahhhhh. memang smpai ke sudah xjadi discussion kalo cenggini :0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg gitu le gamoknye... masuk angin kluar asap... ha3.. (^_^)

      Delete
  10. Dunia Gadget! haha...iPad ko sorok kat beg ke? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berselindung di sebalik laptop... he3... (^_^)

      Delete
  11. ehhehehhe... xD radiasiiiii!! kekekkeek :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. He3... Radiasi yg menular secara tidak sedar... (^_^)

      Delete
  12. Jgn kata ngan kawan2...sesama ahli keluarga dah mcm ni dah...tmbh2 kalau lepak kat kedai makan. Ermmmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg dh kronikal 2... same2 la kt bendung yea... He3
      Boleh ke bendung perkembangan teknologi?.. (^_^)

      Delete
  13. inilah yang diaktakan zaman IT. masing2 sibuk dengan gadget sendiri. hoho.

    ReplyDelete
    Replies
    1. IT oh IT... kenape la mesti mcm ini?
      Kite Bakor jea.. (^_^)

      Delete
  14. Nasib la saya pakai fon cap ayam je. Kikiki. Tapi geram jugak kalau orang ajak borak, dia sibuk dengan fon. Grrr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He3... Cap ayam..? Janji bleh wat call ngan msg, drp henpon canggih tp apa pun xboleh... (^_^)
      Masa begitu cepat berubah... Hu3

      Delete
  15. rindu lagi zaman dulu2..kalau asyik dengan gajet ja bosan..cuba ganti dengan buku2 ka..baru class..~!!! hoho ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btol 2... Kecanggihan buat Dunia jd Xbest...
      Rajin plak kn lepak2 pegang buku... He3 (^_^)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...